1. Wat is Ask Nestor?

Ask Nestor biedt een ruim gamma van diensten aan de medewerkers van BNP Paribas Fortis. Deze diensten gaan van stomerij, strijken, kleren herstellen tot zoeken van een klusjesman, organiseren van niet-professionele afspraken, bloemen leveren of elke andere dienst die het persoonlijke leven van de personeelsleden kan vergemakkelijken. Je wil een avondje organiseren onder vrienden maar je hebt geen tijd of zin? Ask Nestor stelt je een aantal formules voor op basis van je wensen en je budget. 

Je kan alle services ontdekken via www.asknestor.be
Bezoek geregeld deze site, want het aanbod van services zal voortdurend evolueren.

2. Welke Services worden aangeboden?

Alle services van “Ask Nestor” zijn terug te vinden op de website

Voor elke service beschrijft de website volgende zaken:
  • Een korte beschrijving van wat de service inhoud
  • Hoe je je bestelling of vraag kan doorgeven
  • Waar en binnen welke termijn de gevraagde diensten beantwoord of geleverd worden
  • Hoe de betaling verloopt - deze is afhankelijk van de service
  • De prijs van de service
  • Welk voordeel deze service biedt
  • Waar de service beschikbaar is.
Sommige services zijn enkel beschikbaar on-site te Brussel, elke werkdag van 11u30 tot 17u30 : Andere services zijn online beschikbaar en dus beschikbaar voor iedereen.

3. Hoeveel kosten de services?

Alles hangt af van je vraag. Je vindt de prijzen en de wijze van betaling per service terug op de website. Ask Nestor biedt services aan aan markt conforme voorwaarden. Indien er leveringskosten zijn, dan staat dit ook vermeld.

4. Hoe, Wanneer en Waar kan je Ask Nestor bereiken?

Alle services van Ask Nestor zijn terug te vinden op de website www.asknestor.be

Bovendien kan je het team van Ask Nestor vinden: De deuren zijn geopend op alle werkdagen van 11u30 tot 17u30

Het team is als volgt bereikbaar:
  • Per e-mail of telefoon
  • Alle werkdagen van 11u30 tot 17u30
  • info@asknestor.be of 02 312 22 33

5. Wie mag er gebruik maken van de diensten van Ask Nestor?

Alle medewerkers van BNP Paribas België kunnen gebruik maken van de diensten van Ask Nestor. De medewerkers te Brussel kunnen zowel online als on site gebruik maken van de diensten in het Kanselarij gebouw of Boreal gebouw. De regionale medewerkers kunnen gebruik maken van de beschikbare online diensten. Identificatie van de rechthebbende gebeurt op basis van uw professioneel e-mail adres (@bnpparibasfortis.com of email adres van een andere entiteit van BNP Paribas België) dat bij elke bestelling ingegeven moet worden. Indien u langere tijd afwezig bent, kan u naast uw professionele e-mail ook uw privé e-mail invullen, en zo verder gebruik maken van de diensten.

6. Collega’s hebben kortingsbonnen gekregen – waar kan ik deze bekomen? Heb ik een bon nodig om de korting te krijgen?

De bons die tijdens de eerste dagen van de lancering werden uitgedeeld zijn niet noodzakelijk om van de kortingen te kunnen genieten. Er zijn 3 lanceringskortingen die voor iedereen van toepassing zijn tot 31 oktober 2015 en die ook aangeduid staan op de website.

7. Waarom lanceren we Ask Nestor binnen BNP Paribas Fortis?

In een prestatiegerichte organisatie waar de werkdruk hoog is, investeert de bank in "Ask Nestor", een programma dat medewerkers helpt om hun beroeps- en privéleven beter te combineren door hun bepaalde diensten te leveren. "Ask Nestor" is zo ontwikkeld dat het een win-winsituatie is: het aanbod is kostenneutraal voor de bank terwijl het programma onze medewerkers helpt om kostbare tijd uit te sparen, hen ondersteunt tijdens drukke perioden en daarbij de diensten bundelt tegen een eerlijke marktprijs.